Захист прав споживачів
Фінансова компанія «ФІНВІН» у відповідності до власної стратегії розвитку та статутних документів надає фінансові послуги виключно суб’єктам підприємницької діяльності (фізичні особи-підприємці, юридичні особи). Ми не надаємо жодних фінансових послуг фізичним особам на споживчі цілі, однак, виконуючи обов’язкові вимоги законодавства, розкриваємо в цьому розділі інформацію щодо захисту прав споживачів.
Кожен наш клієнт має права, як споживач фінансових послуг, на:
- Достовірну інформацію – ми надамо детальні умови договору, включаючи вартість послуг,
строки платежів та інші фінансові аспекти. - Відмову від договору – відповідно до чинного законодавства, ви можете розірвати договір
або відмовитися від послуги. - Захист персональних даних – ми гарантуємо конфіденційність та безпеку вашої інформації.
- Оскарження умов договору – ви можете звернутися до нас, до відповідних державних органів
або суду для захисту своїх прав. - Фінансову грамотність – ми надаємо консультації та пояснення умов договору, щоб ви
могли ухвалити виважене рішення.
Як подати звернення або скаргу до ТОВ «ФК «ФІНВІН»?
Якщо у вас виникли питання чи претензії щодо наданих послуг, ви можете звернутися до нас одним із зручних способів:
- Електронною поштою на e-mail: info@finwin.com.ua
- Особисто або за телефоном: +38 063 528-51-52
- Письмово, надіславши звернення поштою на офіційну адресу: м. Київ, Вознесенський узвіз, 10А, оф.301
- Через форму зворотного зв’язку на сайті: Заповнити форму
Ми розглянемо ваше звернення відповідно до Закону України «Про звернення громадян».
Якщо вам необхідна особиста зустріч із керівництвом компанії, ви можете записатися на прийом до Директора ТОВ «ФК «ФІНВІН». Для цього зв’яжіться з нами будь-яким з перелічених вище способів.
Як звернутися до Національного банку України?
У випадку неможливості врегулювання спірних питань споживач фінансових послуг може звернутися до Національного банку України, наділеного функцією здійснення захисту прав споживачів фінансових послуг за контактною інформацією на сторінці офіційного Інтернет-представництва Національного банку України або за наступними контактами:
- Контакт-центр: 0 800 505 240, (044) 253-01-80
- Поштова адреса: 01601, м. Київ, вул. Інститутська, 9
- Електронна пошта: nbu@bank.gov.ua
- Сайт: bank.gov.ua
З інформацією щодо порядку розгляду Національним банком України заяв, скарг та пропозицій споживачів можна ознайомитись на сайті офіційного Інтернет-представництва НБУ в розділі «Звернення громадян» за посиланням https://bank.gov.ua/ua/contacts.
Корисні документи та законодавчі акти
Якщо у вас виникли питання чи претензії щодо наданих послуг, ви можете звернутися до нас одним із зручних способів:
- Закон України «Про звернення громадян»
- Права споживачів фінансових послуг закріплені Законом України «Про фінансові послуги та фінансові компанії» від 14 грудня 2021 року N 1953-IX
Захист ваших прав – наш пріоритет! Ми прагнемо зробити фінансові послуги доступними, зручними та безпечними для кожного клієнта.
Інші корисні контакти:
Державна служба з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів:
Адреса: 01001, м. Київ, вул. Б. Грінченка, 1
Телефон для довідок: (044) 279 12 70 — приймальня; (044) 278 84 60, 278 41 70 – канцелярія
Факс: (044) 279-48-83
E-mail: General — info@dpss.gov.ua